سیمون بایلز، زنان دیگر به دنبال ناصر 1 میلیارد دلار از اف بی آی هستند
نوشته شده توسط : اخبار موبایل

به گفته وکلا، سیمون بایلز، دارنده مدال طلای المپیک و ده‌ها زن دیگر که می‌گویند توسط لری نصار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، بیش از یک میلیارد دلار از اف‌بی‌آی به دلیل ناتوانی در توقف این پزشک ورزشی در زمانی که آژانس برای اولین بار اتهامات علیه او دریافت کرد، طلب می‌کنند.


هیچ بحثی وجود ندارد که ماموران FBI در سال 2015 می دانستند که نصار اکنون زندانی متهم به حمله به ژیمناستیک ها است، اما نتوانستند اقدامی انجام دهند و او را آزاد گذاشتند تا بیش از یک سال به هدف قرار دادن زنان و دختران جوان ادامه دهد. او در سال 2017 به جرم خود اعتراف کرد و در حال گذراندن چندین دهه در زندان است.

مگی نیکولز، قهرمان ملی ژیمناستیک در اوکلاهاما در سال‌های 2017-2019، گفت: «زمان آن رسیده است که FBI پاسخگو باشد.

بر اساس قانون فدرال، یک سازمان دولتی شش ماه فرصت دارد تا به ادعاهای ارتکاب جرم که روز چهارشنبه ارائه شده است، پاسخ دهد. بسته به پاسخ اف‌بی‌آی، شکایت‌ها ممکن است دنبال شوند.

طبق گفته Manly، Stewart & Finaldi، یک شرکت حقوقی کالیفرنیا، تقریباً 90 مدعی شامل Biles، Aly Raisman و McKayla Maroney هستند که همه دارندگان مدال طلای المپیک هستند.

سامانتا روی، ژیمناستیک سابق دانشگاه میشیگان می‌گوید: «اگر اف‌بی‌آی به سادگی کار خود را انجام می‌داد، نصار قبل از اینکه فرصت سوءاستفاده از صدها دختر، از جمله من را داشته باشد، متوقف می‌شد».

ایمیلی برای نظر دادن به FBI ارسال شد.

ژیمناستیک ایالات متحده مستقر در ایندیاناپولیس در سال 2015 به ماموران محلی FBI گفت که سه ژیمناستیک گفته اند که توسط نصار، پزشک تیم مورد حمله قرار گرفته اند. اما به گفته بازرس کل وزارت دادگستری، یک ناظر داخلی، FBI تحقیقات رسمی را آغاز نکرد و به مقامات فدرال یا ایالتی در میشیگان اطلاع نداد.

بازرس کل گفت که ماموران FBI لس آنجلس در سال 2016 تحقیقات گردشگری جنسی را علیه نصار آغاز کردند و با چندین قربانی مصاحبه کردند اما به مقامات میشیگان نیز اطلاعی ندادند.

نصار تا پاییز 2016 در جریان تحقیقات پلیس دانشگاه ایالتی میشیگان دستگیر نشد. او پزشک ایالت میشیگان بود.

دفتر دادستان کل میشیگان در نهایت به اتهامات حمله به نصار رسیدگی کرد، در حالی که دادستان های فدرال در گراند راپیدز، میشیگان، پرونده پورنوگرافی کودکان را تشکیل دادند.

کریستوفر رای، رئیس اف‌بی‌آی، در سخنانی به کنگره سال گذشته به اشتباهات بزرگ اعتراف کرد.

"من به ویژه متاسفم که افرادی در FBI وجود داشتند که در سال 2015 شانس بیمه شخص ثالث در کرج خود را برای متوقف کردن این هیولا داشتند و شکست خوردند. رای در جلسه استماع سنا به قربانیان گفت و این غیر قابل توجیه است.

در همان جلسه، Biles، که به طور گسترده ای به عنوان بزرگترین ژیمناستیک تمام دوران شناخته می شود، گفت که یک "سیستم کامل" این آزار را ممکن می کند. مارونی زمانی که با ماموران FBI درباره نصار صحبت می کرد، «سکوت مرده» را به یاد آورد.

وزارت دادگستری در ماه مه اعلام کرد که اتهامات جنایی را علیه ماموران سابق که متهم به ارائه پاسخ های نادرست یا ناقص در جریان تحقیقات بازرس کل هستند، پیگیری نخواهد کرد.

دانشگاه ایالتی میشیگان که در طول سالیان متمادی متهم به از دست دادن فرصت‌های جلوگیری از نصار بود، با پرداخت 500 میلیون دلار به بیش از 300 زن و دختری که توسط نصار مورد تعرض قرار گرفتند، موافقت کرد. ژیمناستیک ایالات متحده و کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده 380 میلیون دلار تسویه حساب کردند.

عکس: ژیمناست‌های ایالات متحده از سمت چپ، سیمون بایلز، مک‌کایلا مارونی، آلی رایسمن و مگی نیکولز، برای شهادت در جریان جلسه استماع قوه قضائیه سنا درباره گزارش بازرس کل در مورد رسیدگی FBI به تحقیقات لری ناسار در کاپیتول هیل در سپتامبر 2021 وارد شدند. و ده‌ها زن دیگر که می‌گویند توسط نصار مورد تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند، بیش از یک میلیارد دلار از اف‌بی‌آی به‌خاطر ناتوانی در جلوگیری از این پزشک ورزشی که اکنون محکوم شده بود، زمانی که آژانس برای اولین بار اتهامات علیه او دریافت کرد، طلب می‌کنند. (سائول لوب/پول از طریق AP، فایل)





:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: